STYROPIAN EPS PLUS DACH PODŁOGA SWISSPOR 040 1,8t
STYROPIAN EPS PLUS DACH PODŁOGA SWISSPOR 040
Uniwersalny materiał termoizolacyjny swisspor EPS PLUS dach podłoga produkowany metodą spieniania polistyrenu, technologicznie cięty gładko lub z frezem.
Dopuszczalne równomiernie rozłożone obciążenie użytkowe wg PN-EN 13163 zał. D.2 - 18 kPa, tj. 1,8 t/m2
STYROPIAN EPS PLUS DACH PODŁOGA SWISSPOR 040
Zastosowanie:
- nowe i stare budownictwo,
- izolacja cieplna podłóg, poddaszy, strychów użytkowych i nieużytkowych w budownictwie,
- mieszkalnym i użyteczności publicznej,
- izolacja cieplna podłóg na gruncie przy małych obciążeniach,
- izolacja cieplna stropów pomiędzy pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi,
- izolacja cieplna stropodachów pełnych i wentylowanych,
- izolacja cieplna stropów od spodu metodą lekką mokrą,
- izolacja cieplna dachów stromych pod i pomiędzy krokwiami.
W przypadku zamówieniu 30 m3 transport GRATIS!!!
Podana cena jest ceną brutto za m3.
WAŻNE: W przypadku zakupu wersji frezowanej naliczana jest dopłata do każdego m3.
W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy przed złożeniem zamówienia.
ZASTOSOWANIE STYROPIANU SWISSPOR
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.