PARAPET ZEWNĘTRZNY STALOWY MEDOS
Parapet zewnętrzny stalowy.
W przypadku zainteresowania parapetami prosimy o kontakt bezpośrednio z oddziałem stacjonarnym.
Wykonane z wysokiej klasy blachy ocynkowanej ogniowo o grubości 0,75 mm powlekanej lakierem poliestrowym. Połączenie powłok ochronnych: ogniowo ocynkowanych i powłok organicznych w jednym wyrobie, ma za zadanie zapewnienie wysokich walorów użytkowych i estetycznych oraz długotrwałej żywotności elementów z nich wykonanych.
Prosta linia i wysoka estetyka wykonania sprawiają, że parapet idealnie komponuje się z każdym oknem.
Cechy:
- szerokość: od 10 do 40 cm (co 2,5 cm)
- maksymalna długość pojedynczego elementu – 600 cm
- grubość blachy – 0,75 mm
- grubość powłoki lakierniczej 25 µm
- każdy parapet wykonywany jest pod indywidualny wymiar podany przez klienta
- zabezpieczenie folią ochronną
- produkt dostępny w 6 kolorach standardowych
- możliwość wykonania parapetu w dowolnym kolorze z palety RAL
Ważne:
- cena za mb
- produkt na zamówienie
KOLORY (przykładowe)
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.