PARAPET WEWNĘTRZNY POSTFORMING PŁYTA WIÓROWA MEDOS
Parapet wewnętrzny z postformingu.
W przypadku zainteresowania parapetami prosimy o kontakt bezpośrednio z oddziałem stacjonarnym.
Postforming to płyta wiórowa pokryta trwałym laminatem HPL (połysk) lub CPL (mat). Spód parapetu został pokryty papierem przeciwprężnym, który zapobiega odkształcaniu się i zabezpiecza parapet przed wilgocią. Parapety wykonane z postformingu pozostają odporne na wysoką temperaturę, promienie UV.
Laminat, którym są powleczone, wykazuje wysoką odporność na zarysowania, wgniecenia i ścieranie. Klasyczna linia będzie doskonałym uzupełnieniem każdego wnętrza.
Cechy:
- szerokości: od 20 do 40 cm (co 5 cm)
- kolor biały połysk występuje również w szerokości 50 i 60 cm !
- długość maksymalna – 420 cm
- grubość parapetu– 2,8 cm
- możliwość docięcia parapetu na szerokość
- każdy parapet wykonywany jest pod indywidualny wymiar podany przez klienta
- laminaty HPL zabezpieczone folią ochronną
- produkt dostępny w 6 kolorach standardowych
Ważne:
- cena za mb
- produkt na zamówienie
KOLORY
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.