ELIKSIR DUO DO STORCZYKÓW
Preparat przeznaczony do odżywiania wszystkich odmian orchidei
Różowa odżywka dostarcza storczykowi podstawowy pokarm, niezbędny do prawidłowego wzrostu i kwitnienia, a brązowy regenerator wzmacnia, redukuje stres wywołany przesadzaniem lub nieprawidłową pielęgnacją i przywraca mu ogólną równowagę. Połączone działanie odżywki i regeneratora sprawia, że storczyk odzyskuje witalność, zdrowy wygląd oraz piękne wybarwienie kwiatów i liści. Zastosowanie dwuczęściowego aplikatora, dozującego jednocześnie odpowiednią ilość odżywki i regeneratora sprawia, że aplikacja obu preparatów jest wyjątkowo łatwa i wygodna. Dzięki temu, że oba płyny umieszczone są w osobnych przegrodach, dłużej zachowują swoje cenne właściwości. Do ich zmieszania dochodzi dopiero w podłożu, przez co składniki odżywcze i regenerujące są łatwiej przyswajane przez storczyki.
Sposób użycia:
Odłamać zakończenie aplikatora w miejscu nacięcia i umieścić w podłożu tak, aby preparat mógł swobodnie wypływać do podłoża.
Roztwór, który przedostał się do podłoża będzie działał kilka tygodni.
Pojemność: 35 ml
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.