METRO Skrzynka na listy W2, format C4, antyk/złoty
Skrzynka na korespondencję „W2” o klasycznej linii. Wysoką jakość, oraz znakomite zabezpieczenie przed korozją uzyskano poprzez zastosowanie blachy stalowej, ocynkowanej dwustronnie, a także zewnętrznej warstwy ochronno dekoracyjnej wykonanej z zastosowaniem najwyższej jakości lakierów proszkowych.
Format korespondencji C4
Skrzynka na korespondencję „W2” o klasycznej linii. Wysoką jakość, oraz znakomite zabezpieczenie przed korozją uzyskano poprzez zastosowanie blachy stalowej, ocynkowanej dwustronnie, a także zewnętrznej warstwy ochronno dekoracyjnej wykonanej z zastosowaniem najwyższej jakości lakierów proszkowych.
Skrzynka przeznaczona do montowania na ogrodzeniu lub murze. Wlot korespondencji zabezpieczony został dekielkiem chroniącym korespondencje przed zamakaniem. Na czołowej części umieszczono dwa otwory podglądowe, oraz wizytownik na nazwisko i nr domu. Skrzynka wyposażona jest w zamek bębenkowy z dwoma kluczami w komplecie. Duży format sprawia, że korespondencja nie jest narażona na niszczenie.
Okres gwarancji – 2 lata
Wymiary: wys. x szer. x głęb. w mm – 392 x 362 x 90
Kolor: antyk złoty
Kody
upc | SK-BAZB5W2XX |
---|---|
ean13 | 5906711204360 |
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.