- zagruntowane podłoża mają wyrównaną chłonność oraz zmniejszoną nasiąkliwość powierzchniową, co zapewnia przyczepność kolejnych aplikowanych warstw
- preparat wnika w podłoże i wiąże ziarna kruszywa, przez co wzmacnia gruntowaną warstwę
- specjalnie dobrany pigment barwi podłoże, umożliwiając kontrole postępu prac, zarówno gdy grunt jest jeszcze mokry, jak również gdy już wyschnie – uzyskany kolor nie obniża zdolności krycia powłok malarskich
Główne parametry:
Rozpoczęcie dalszych prac po gruntowaniu (w zależności od podłoża):
- po 15 minutach - tynki, pustaki silikatowe, bloczki gazobetonowe
- po 2 godzinach - posadzki samopoziomujące
Prawidłowe przygotowanie podłoża to podstawa sukcesu całego przedsięwzięcia budowlanego. Użycie ATLAS UNI-GRUNT ULTRA, gruntu o bardzo dużej zawartości dyspersji polimerowej, gwarantuje wykonawcy bezpieczeństwo i pewność, że dalsze prace prowadzić będzie na podłożu:
- o optymalnie zmniejszonej nasiąkliwości,
- chłonności równej na całej powierzchni,
- zapewniającym możliwie jak najlepszą przyczepność kolejnym warstwom.
ZUŻYCIE
Zużycie rozcieńczonego gruntu wynosi: 0,1 – 0,4 kg/m² i zależne jest od stopnia chłonności podłoża (szczegóły w tabeli na końcu dokumentu).
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.