LAMPA ŁAZIENKOWA AVIVA CHROM/SZKŁO OPALOWE
IP44, G9 3X MAX 28W, CHROM, SZKŁO OPALIZOWANE
Opis produktu
Lampa łazienkowa Aviva jest doskonałym wyborem, jeśli chcesz oświetlić swoją łazienkę za pomocą nowoczesnej lampy sufitowej. Metalowa oprawa w kolorze chromu uzupełniona jest podwójnymi kloszami z przezroczystego i opalowego szkła oraz dużą, okrągłą dekoracyjną bazą. Klosze skierowane w różnych kierunkach zapewniają oświetlenie całego pomieszczenia. Lampa sufitowa może być używana z trzema żarówkami o mocy do 28W każda, typ gniazd to G9. Jeżeli lubisz przytulne oświetlenie łazienki, wybierz źródła emitujące ciepłe białe światło. Stopień ochrony IP44 lampy Aviva gwarantuje, że jest ona chroniona przez wnikaniem obiektów o średnicy do 1mm oraz przed rozbryzgami wody z dowolnego kierunku. Wymiary lampy łazienkowej są następujące: szerokość 355mm, średnica instalacyjna 250mm, odległość od sufitu 145mm. Model ten dostarczany jest bez źródeł światła.
Cechy produktu
IP44, G9 3X MAX 28W, CHROM, SZKŁO OPALIZOWANE
Jak dostarczacie produkty?
Małe gabaryty wysyłamy najczęściej kurierem InPost lub DPD. Dla większych przesyłek o niestandardowych wymiarach wybieramy najkorzystniejszą opcję cenową dostępną na rynku.
Materiały takie jak bloczki gazobetonowe czy płyty OSB dostarczamy własnym transportem - max 30km w promieniu oddziału (każdorazowo taki transport - termin i koszt jest ustalany indywidualnie).
Więcej informacji na temat dostaw ze sklepu internetowego
Więcej informacji na temat dostaw z oddziałów stacjonarnych
Jak zabezpieczacie produkty w transporcie?
Stawiamy na ekologię. Dajemy drugie życie kartonom w których otrzymujemy dostawy od naszych partnerów. Nadwyżka lub uszkodzone kartony przerabiamy na wypełniacz.
Więcej informacji na temat pakowania
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
W górnej sekcji produktu znajdziesz informację na temat planowanej daty dostawy. Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna od ręki poza kilkoma wyjątkami - tam informacje na temat dostępności i orientacyjnego czasu dostawy znajdziesz w opisie produktu.
Chciałbym zamówić produkt, ale nie mogę dodać go do koszyka, co zrobić?
Jeśli znalazłeś na naszej stronie produkt, który nie ma aktywnego przycisku "Dodaj do koszyka" może to oznaczać, że jest chwilowo niedostępny lub podlega indywidualnej wycenie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie - ustalimy dostępność produktu i czas realizacji.